14 maja 2015

I Can Be Your Piece Of Sunshine

Cześć! Dziś mała zmiana scenerii. Zazwyczaj możecie mnie oglądać w bardziej "miejskich" wydaniach, jednak miło czasem zrobić maleńki wyjątek od reguły, prawda?

ENG: Heeey! Today we gonna change scenery a little bit. Usually you can see me in more industrial environment, but I think that from time to time it's good to try something different. Hope you gonna like it.
Sylwia

fot. gootex

top - New Yorker
kurtka/jacket - Cubus
spódnica/skirt - Zara
trampki/sneakers - Converse via Schaffashoes

20 komentarzy:

  1. stylizacja i zdjęcia trochę w stylu boho, super! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódnica, nosiłabym! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica i cała reszta! Sceneria też na plus! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne połączenie, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na zdjęcia, czuję wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie w stylu boho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest świetna. Bardzo wpadła mi w oko!


    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to jest miejski styl :) Połączenie romantyczności i rocka zawsze się sprawdza, dlatego uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taka stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połaczenie zwiewnej spódnicy ze sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylóweczka! :) Fajne połączenie ;) Spódnica jest geeenialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie lekkiej sukienki ze skórzaną ramoneską! na PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie jest. Nic dodać, nic ująć :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pokochałam Twoją spódnicę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój styl ale przeciez o gustach sie nie dyskutuje :) Zdjecia pełne energii ;) Pozdrawiam stylishalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zestawy z maxi sukienkami! A twój jest idealny!
    Pięknie wyglądasz!!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Welcome back :) In style :)

    Alex

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥